مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 15:352020-01-17ورزشي

بوکس احمد کومرت| احمدی صفا با شکست دومین حریف فینالیست شد


امیداحمدی صفا نماینده وزن 52 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان با شکست دومین حریف خود به فینال مسابقات جام احمد کومرت راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امروز (جمعه)در چهارمین روز از مسابقات بوکس احمد کومرت که به میزبانی کشور ترکیه و در شهر استانبول در حال پیگیری است، نمایندگان کشورمان تا دقایقی دیگر به مصاف حریفان خود می روند.

امید احمدی صفا نماینده وزن 52 کیلوگرم کشورمان که در نخستین مبارزه به مصاف نماینده آذربایجان رفته بود و با ییک پیروزی به نیمه نهایی راه یافته بود، دقایقی پیش  با شکست نماینده ترکیه به فینال این مسابقات راه یافت.

در چارچوب این رقابت ها، مسلم مقصودی در وزن 69 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان، روز گذشته موفق به شکست نماینده مغولستان شده بود، امروز در نیمه نهایی قرار بود به مصاف نماینده ترکیه برود، اما با توجه به انصراف این بوکسور، مقصودی با یک پیروزی به فینال این رقابت ها راه یافت.

ضمن اینکه روز گذشته نیز، احسان روزبهانی ابتدا نماینده سومالی را شکست داد و در دومین مبارزه پس از شکست نماینده آذربایجان با صلاحدید کادرفنی حاضر به مبارزه کردن در نیمه نهایی نشد و به همین دلیل طوفان شریفی در وزن 91 کیلوگرم کشورمان به علت انصراف کاپیتان تیم ملی از ادامه مسابقات با یک پیروزی وی نیز به فینال مسابقات را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوکس احمد کومرت| احمدی صفا با شکست دومین حریف فینالیست شد

بوکس احمد کومرت| احمدی صفا با شکست دومین حریف فینالیست شد